2011. augusztus 27., szombat

Vattamányék diktatúrája Erzsébetvárosban. Leszámolás a civilekkel

A VII. kerületi fideszes vezetésű önkormányzat működésének közel egy éve alatt számos olyan ügyet produkált, melyek kivívták a közvélemény felháborodását. A meghatározóan nem helyi kötődésű fideszes képviselők -, annak kapcsán, hogy tevékenységüknek "köszönhetően" országos botrány lett a Janikovszky iskola bezárásából, a  csendrendeletből, az országgyűlési képviselő dupla költségtérítéses ügyéből, a havonta akár 400 ezrekért foglalkoztatott tanácsadókból-, minden eszközzel el akarja  hallgatatni azokat az  erzsébetvárosi polgárokat, akik megkérdőjelezik a döntéseiket.

A Vattamány Zsolt vezette fideszes többségű testület - melynek médiumában az ellenzék megjelenése az elmúlt hónapokban gyakorlailag a nullával volt egyenlő -, feltehetően lejárató szándékkal ártatlan embereket vesz célkeresztbe, akikről úgy vélik, hogy zavaros ügyeik feltárásához közük van.
Nyilvánvaló, hogy a totális elhallgattatás a cél.  Itt senki ne zavarja a köreiket.
Politikai leszámolásuk újabb eszköze, hogy sok évi valós munka bérét összeadva, valakit úgy tüntetnek fel, mintha milliókhoz jutott volna, csak úgy. A manipuláláshoz rendelkezésükre áll gyakorlatilag a teljes magyar sajtó, tehát az sem tartja őket vissza, hogy a dokumentumokból egyébként világosan kiderülne, hogy nem más itt a cél, mint a politikailag másképp gondolkodók bedarálása, a közösségek megosztása, a szólásszabadság felszámolása.

Én nem loptam, csaltam, hazudtam. Az én életem Erzsébetvárosról szól.
Besározhatnak, megfélemlíthetnek naponta.
Nem félek, és kérek minden demokratát ne féljen.
Az én hitem erős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése