2010. november 6., szombat

Pillanatnyi elmezavar

Drága erzsébetvárosi barátaim!
Írjátok, mondjátok, hogy nyilván pillanatnyi elmezavar, ami történik körülöttünk mostanában...Az is, amit velem tesznek. Az is, amit másokkal tesznek.
Írjátok, mondjátok, ez is a központosítás része. Rend a lelke mindennek. Az összefogás nem a függetleneké. Ők nem kellenek. Trükköznek, emberi méltóságukban megalázzák őket. Cifra szavak mögé bújtatják a hatalomgyakorlók a hazugságot . Bocs, de ez csupán vélemény. Megélt sors, tapasztalat.  Majd ha a blogokat is listába veszik, nyilván újabb fekete pontot kapok. Pusztán az egyszerű tényért, hogy független vagyok. Olyan vagyok, mint a fedél nélküliek, akiket a rend és fegyelem emberei el akarnak tüntetni.
Sokan szerettek és én is szeretlek Titeket. De most leginkább Furmann Imre barátom sorai jutnak az eszembe..."Hogy legyek nem a hószüzesség, komor, bús Tatjána, de ki nyílt, őszinte, és kit megöl - nem magánya - hanem a világnak mocska, hazugsága."..
Imre a poltikusokról így írt: "Lankadt pártfütyik, és fonnyadt pártpicsák és körülöttük torzult sleppek csinálják e véres galibát..." A sleppet, nyálat látom. A galibát is. A nemiszervük nem érdekel.
Talán azért éppen Imrét idézem, mert ő most lett volna 60 éves. Elvitte a rák. Egy tisztaszívűvel kevesebb él köztünk.
Ma Gérecz Attila emléktáblájánál gyújtottunk mécsest. Sokfélék voltunk, demokraták. Szép volt. De a helyi média frissen szállított csinovjikjai tudomást sem vettek a megemlékezésről.
/A gagyivá silányított elektronikus médiumban tán a könnyűszerkezetes házakról beszéltek a minap. Szidták mint a bokrot az előző kormányzatot. Igazi helyi téma. Igazi helyi ügy. Hajrá mi kicsi kerületünk. Itt egy darab hely sincs könnyűszerkezetes házaknak.. A köz szolgálata=pártszolgálat?. Amúgy engem senki nem tájékoztatott a kirúgásomról. A ledolgozott munkámért a bért valakik biztos őrzik valahol...Még jó, hogy nálam a helyi iskolák segélyakciójáról, meg a kicsi Annáról volt szó, akinek szurkoltak a gyerekek.../
A helyi ítéletvégrehajtók számára 56' mártír hőse nem fontos. Szerintem fogalmuk sincs ki is volt valójában. Sorai elenyésznek majd, elfelejtik. De az igazi forradalmakról majd a jövő nemzedékei döntenek. Bárhogy állítják akárkik az ellenkezőjét. A történelem mindig ugyanaz. Vegyük fel a szemüvegünket, és lássuk kik az igazi barátaink.(Édes Beám! Köszönöm!)
Az egy színben gondolkodók számára ma már szinte nincs is sajtó. A pénzeket lenyelik. Bezsebelik. Nézzétek meg a politikusi átlagjövedelmeket, Aki a parlamentben hátul van a fizetési listán, kárpótlásul kap még itt-ott zsíros állást. (Én népem, én igen nagy vétkem.) Ha összeadjátok ezeket a jövedelmeket, hát kb. 1.2 millió az átlagkereset. Szép summa. S közben 300000 ember él ma szegénytelepen hazánkban.
Az ENSZ a rasszizmus és antiszemitizmus növekedése miatt ítéli el Magyarországot múlt héten közzétett jelentésében. Olvassátok a külföldi sajtót. Az oktatási területen is teljes a káosz. Már Zoltán és Rózsa közt is repedés keletkezett. Hadüzenetek ezek a következő nemzedékeknek. A meg sem születetteknek.
A fene nagy káoszban a jog és az igazság köszönőviszonyban sincs. Miért is lenne...
Fránya helyzet ez, értem, mint magyar magyarért ki harcol meg...Az én munkám elveszik, teremtenek egy munkahelyet az egymillióból. Csókosnak. Csókosoknak.
Nyilván lesznek majd tűrt, tiltott, és támogatott alkotók. De a többség nyalni fog, meg tapsolni, meg hazudni, vagy hallgatni. A szomszédom vihetik, csak engem hagyjanak békén. Lesz majd, nem én voltam, nem láttam, nem tudom. Megtagadom. Elárulom. (Vihogjatok kis gyáva senki hóhérok, ha rajtatok kérnek számon engem. Élvezzétek a megérdemelt júdáspénzen vett pihenést külhon tájain. Nézzétek a tengert. Tükör. Nézzétek a hólepte Alpokat. Vakít. A szemembe úgy sem mertek nézni. Gyávaságotok is kisszerű.)
Én most a tiltottak közé tartozom. Vállalom.
S ez nem pillanatnyi elmezavar.


Filmajánló. Diktátor, Szving mindhalálig, Kabaré, Szerelem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése