2010. október 25., hétfő

Sötétség - Én nem vagyok K. Béla unokája

Barátaim!
Vélhetően utolsó beszélgetéseimet láthatjátok az ETV-ben. Kívülről jött emberek söprik el a civil, egyházi, kisebbségi műsoraimat. De Örülök, hogy független voltam, maradtam. Mégis kommunistáznak olyanok, akik a Kosztolányi által is megírt,  K. Béla unokájával cseverésznek mikrofonállványos médiumokban, vagy egykori mszmp-s újságírókból lelkes narancs tapsolókká vált bértollnokokkal kacsintanak össze cinkosan.
Mi a bűnöm? Párválasztásban a szívemre hallgattam...
Mi a bűnöm? Az elmúlt 10 év alatt nem jártam be az önkormányzatba, és sem jobbról sem balról nem gyűjtöttem politikus haverokat.
Mi a bűnöm? Erzsébetvárosban élek. Egy lepattant utcában. Milliók nélkül.
Mi a bűnöm? Nekem a kereszténységem nem címke.
A családom is megszenvedte a diktatúrákat, rám is ez a sors vár.
Nemzeti együttműködésbe a független nem fér bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése