2010. október 6., szerda

Folytatjuk barátaim...

Édeseim!
Nem győzöm elégszer mondogatni magamnak, hogy mennyi mindent adtatok nekem. A plakátháborúnak szerencsére vége...igaz én nem lógtam oszlopokon. Nem is volt sem cél, no meg a pénz is inkább jobb dolgokra kell. Gyerekprogramok, ceruza, kréta...Köszönöm Csányi utcaiak, Klauzál tériek, köszönöm drága lokálpatrióta barátaim. Ne keseredjetek el, ez a környék azért picit nyert is. Újabb barátságok szövődtek.Újabb tervek születtek. A hit ott van valamennyiünkben. Mi biztosan tudjuk, ide tartozunk.
Drága nőtársaim, a feladat óriási. Senki sem fog helyettük megoldani olyan dolgokat, ami minket köt össze.
Azt mondják, a lélekre nincs szükség a politikában. Kíváncsi leszek, lelketlenül megy-e? Kíváncsi vagyok merre megy a jobb és a bal...Hiszem, hogy rossz politika, ha színe szerint listázzák az embert. Mert - ahogy már írtam - tisztességes akad itt is ott is.
Nagy a győztesek felelősége. Nyilván, ha bosszú vagy önös érdek motivál egy politikust, hosszú távon előbb-utóbb elbukik. Mert a köz békét kíván. Összefogást.
Előfordulhat, hogy függetlenként sem láthattok majd a televízióban. Előfordulhat, hogy a sajtó arra halad majd, hogy mikrofon-állványokra lesz szükség. Ez nem voltam, nem vagyok, nem leszek.
Ha én zászló volnék....
Itt helyben továbbra is megoldatlan annak a Csányi utcai háznak a sorsa, akiknek nyugalmát egy pincében működő kocsma zavarja. Nem kezdhették el a továbbtanulást azok a családanyák, akiknek nincs a zsebükben regisztrációs díjra való elegendő összeg. Jön a hideg, sok-sok embertársunknak nem jut majd meleg. A téren lassan csupaszodnak a fák, s vajon a szívek kiürülnek-e... Most mindenki vár.
Vagy keresi a kapcsolatot a győztesekkel. Mert a győztessel együtt lenni jó. Mert akkor nem fenyeget a veszély, hogy pária leszel. Vagy fél, hogy nincs jövője. A jók néha elbuknak, de ha van erejük, megrázzák magukat, és folytatják tovább.
Folytatni kell.
Független polgármester barátaim vidéken sikerrel vették az akadályt. Szívből gratulálok nekik. Erőt adnak nekem. Erőt adunk egymásnak. Jóllehet, hamarosan kiderül, hogy a demokrácia veszélyben van-e...
Folytatom barátaim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése