2012. július 24., kedd

Nekem hiányoznak

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent...
Nem tudom, hogy szülőhazámból hányan mennek el.
Most voltam a téren, ott volt a kő, a jel, s találkoztam Ágival.
Örültem, hogy újra látom, már hiányoztak ő is meg kislánya is.
Beszélgettünk, aztán jött Gyuri is a az Akácfa utcából, csontsoványra fogyva.
Aztán hazajöttem. Szatyromban volt tej, kenyér.
Kinéztem a tűzfalakra, és azt kérdeztem:miért?
Ági és csodaszép kislánya két hónapja rokonoknál Bécsben élnek.
Gyuri nagybeteg feleségét csütörtökön hazaengedik a kórházból a semmibe. 
A számlák sárgán sorakoznak a kredenceken. Virágra már régen nem futja.
Egy szőke kék szemű kislány valahol távol, már gagyog németül, és jutott a lábára új cipő.
Három gyönyörű barna szemű tünemény Londonban várja az ovit.
Két eleven kisfiú Barcelonában eszik gulyáslevest.
Egy kamaszlány Amerikában hallgat Oláh Ibolyát.
Az első szavak emlékét viszik..anya, apa, baba
S nekem hiányoznak.
Nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése