2011. augusztus 15., hétfő

Kíváncsi vagyok...

Kíváncsi vagyok, hogy hány "szóbeli" tanácsnoka van ma Erzsébetvárosnak? Kíváncsi vagyok, mennyiért osztják itt az észt?
A mai naptól - ha minden igaz -, nem vagyok többé a helyi televízió munkatársa.
Történetem közismert.
Hiszem, lesz egyszer majd ismét hiteles lesz a tájékoztatás. Hiszem, hogy azokat,akik ma hóhér szerepre vállalkoznak, leváltja majd a nép...A bűnök, melyeket elkövetnek, szégyenként örökre rajtuk marad.
Emlékezz:
Janikovszky Éva iskola
Kamilla Kft.
helyi sajtó
Klauzál tér
az ártatlanul elbocsájtottak
az utcára kerülők

1 megjegyzés:

  1. Mi is hisszük és reméljük, lesz még egyszer hiteles média tájékoztatás Erzsébetvárosban.Most hideg tél, fagy lesz Erzsébetvárosban, de mindig eljő a tavasz. Radnóti Miklós verse jut eszembe:

    RADNÓTI MIKLÓS: T Ö R V É N Y

    Darvak irkálnak változó
    betűket az égre s hangjuk
    úgy potyog, kopogva, mint a jég,
    utánuk pillant mint az ég
    s megáll a támolygó idő.
    Az ősz emlékké válik és
    szikrázva élesül a szó
    mit lomb közt pirosan ejt a szél,
    szinte fütty már, mi ide ér,
    olyan sikoltva ejti el.
    Mert fagy készül itt, utána
    hull a hó majd s alákerül
    kegyetlen a földi mozgalom,
    de bujdos ott egy s hajnalon
    az új fű kidugja tőrét.
    Törvény ez, eddig ér, erős
    a tél, de sűrű lázadás
    tör majd belőle föl tömötten.
    Velünk tartasz -é ? - mögöttem
    súgva kérdez így e tájék.
    Bólintok s érzem arcomon
    elégedett szelét, piros
    láng és lomb int, hogy nem felejt.
    Figyelj te is. Levelet ejt
    eléd is. Várja válaszod.
    ( 1935 )
    -------------------------------------
    Erzsébetvárosi állampolgárok ! Fogjunk össze, tartsunk együtt mi lokálpatrióták annak érdekében, hogy ismét virágba boruljon kerületünk ! Hogy a szeretet, a mosoly, a béke, egymás tisztelete és megbecsülése jellemezze Erzsébetvárost.

    VálaszTörlés