2010. augusztus 13., péntek

Mosoly

Drága barátaim!
Köszönöm, hogy olvastok, és sokat beszélgetünk - egy szebb világról.
Nagyon BÉKÉS két nap van mögöttünk, és igaz amit mondtok - írtok: legyen kép, kép, kép.
Mindenkinek üzenem, hogy ma már elkészültek a fotók, és a csatázók is bizonyára izgatottan várják.
Ígérem lesz meglepi. Bár félek, hogy sokakból hiányzik a humor, és a kerület, valamint az emberek iránti igazi alázat. No meg a szeretet. Görcsösen ragasztani, tapadni, ígérni. Ez a pártpolitikusok divatja hazánkban...
Túl drága mulatság ez... érdemes kiszámolni...Szerencsére sokan nem szeretnének palakátarcok, tribündíszek lenni...Én sem. Elég, ha az ötleteim, nevem, kezdeményezéseim kisajátították. De nyugi. Nem félek, és ti se féljetek.
Vannak, akik intézményvezetőként feltünnek kampányfotókon, akadnak, akiknek semmi sem drága, hogy én legyek a célkeresztben...Talán azért, mert én itt élek...mert sok mindent tudok...Mert ismernek, és én is ismerem őket...Mert hiszem, hogy sok a feladat, és vannak akik az alagútba visznek inkább...Kicsi kerületünkben létezik ám összefogás a politikai oldalak között. Én az emberek közt szeretném. Vallom: egy helyet helyi képviseljen.. Szűk érdekcsoportok helyett fogjon össze a kerület!!! Úgy mint a téren szerdán. Nem kampányolni kell, hanem tenni. Bár senki ne bántaná a másikat...No de ez csak álom.I A kampány java hátravan. Köszönöm,  hogy olyan sokat adtatok a sorsokból, az emberi erőből... Egy egész filmre, könyvre, életre valót. Ez az induláshoz szükséges igazi muníció..
Ti igazi erzsébetvárosiak, fejet hajtok előttetek. Előttetek, kik kis pénzből neveltek gyerekeket, óvtok szülőt, testvért, barátot, ismerőst. Köszönöm, hogy vagytok.
Mert tengerré nő valamikor majd a mosoly, és feloldja egyszer a gyűlöletet. Ebben hiszek. S mindazoknak, kik ma egy kanál vizben megfojtnák a független indulót: küldök egy mosolyt. Csak úgy...Ma néhányan szemrehányást tettetek nekem, hogy nem voltam még nálatok. Ígérem, megyek. Ma a Rádió17-ben voltam, és találkoztam egy hasonló gondolkodóval. Ő is erőt adott. Érdekes, hogy számos pontjáról a kerületnek felhívnak és biztatnak, sőt többen azt kérik, vágjak neki a polgármesterségnek..Gondolkozom. De ez nem egyéni ügy. Most azt tartom a legfontosabbnak, hogy azt a körzetet ahol élek, csak olyan képviselje, aki itt él. Szurkoljatok azért is, hogy Csíkszeredán jól szerepeljen az  Ámosz Oz filmem, hiszen az ő példája az én mottóm is: BÉKÉT ERZSÉBETVÁROSNAK!
S ezen a napon 2010. 08. 13.-án meghirdetem a Békét Erzsébetváros mozgalmat.
Kérlek csatlakozzatok, ha úgy gondoljátok, hogy nem a különbségek a fontosak, nem az ami elválaszt, hanem ami összeköt. Ha a pártérdekeknél fontosabb a becsület és a tisztesség. Ha itt szeretnétek tenni másokért.
Becsület itt.
És mosoly...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a mozgalom! Csatlakozom!
    Tényleg béke kell Erzsébetvárosnak!!!

    VálaszTörlés